PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 8zł.
JEŻELI POSIADASZ KONTO NA STRONIE ONLYFASHION.PL
- zaloguj się na swoje konto
- wejdź w zakładkę „HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ”
- kliknij przycisk „WYKONAJ ZWROT” przy wybranym zamówieniu
- postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie (pieniądze wrócą na wskazane konto lub na konto PayPal jeśli z niego dokonywana była płatność)
- do odsyłanych produktów dołącz kartę zamówienia wraz z paragonem, którą otrzymałaś w paczce
Posiadanie konta umożliwii dostęp do pełnej historii zakupów i zwróconych produktów.